Odoo — vienota biznesa vadības sistēma

Piemērota Latvijai

Sistēmai ir izstrādāta Latvijas lokalizācija un moduļu 

tulkojumi latviešu valodā

Mūsdienīga saskarne

Savai sistēmai Jūs varēsiet piekļūt no jebkuras ierīces ar jebkuru operāciju sistēmu

Elastīga izvietošana

Biznesa vadības sistēmu var izvietot mākonī, datu centrā vai uz Jūsu servera

Odoo iespējas

Odoo vienotā sistēmā apvieno visas biznesam nepieciešamās funkcijas:

  • Kontaktu datu bāzi,
  • Klientu attiecību vadību jeb CRM,
  • Komunikāciju pārvaldību
  • Pārdošanu,
  • Iepirkumus,
  • Noliktavu vadību,
  • Ražošanu,
  • Personāla vadību,
  • Grāmatvedību,
  • Tīkla vietnes satura pārvaldību,
  • Interneta veikala vadību jeb e-komerciju,
  • Dažādām biznesa vajadzībām pielāgotus moduļus

Visi šie moduļi ir savstarpēji savienoti un darbojas vienotā sistēmā. Kā tas notiek? Sazinieties ar mums un mēs Jums parādīsim!

Odoo Open Source, Enterprise un SaaS modifikācijas

Sistēmai Odoo ir trīs modifikācijas:

  • Atvērtā pirmkoda jeb "Community" modifikācija ir lietojama, izmantojot LGPL un AGPL atvērtā pirmkoda licences. Šo modifikāciju var uzstādīt uz sava servera un lietot bez maksas un lietotāju skaita ierobežojuma. Odoo Community ir labs sākums šīs lieliskās sistēmas izmantošanai jebkurā uzņēmumā.
  • Odoo Enterprise versija piedāvā papildu funkcionalitāti ražošanā, projektu vadībā, resursu plānošanā, dokument vadībā un grāmatvedībā. Bez tam Odoo Enterprise piedāvā mobilo lietotni un Odoo Studio moduli sistēmas pielāgošanai, izmantojot grafisko saskarni.
  • Odoo Saas ir sistēmas uzturētāja — Beļģijas uzņēmuma Odoo SA — sistēmas izvietošanas pakalpojums, kas nodrošina iespēju maziem uzņēmumiem lietot Odoo kā pakalpojumu, bet bez trešo pušu izstrādātu moduļu izmantošanas iespējām.

Paplašināmība un pielāgojamība

Viena no sistēmas Odoo lieliskakajām īpašībām ir tās pielāgojamība. Izmantojot Odoo ir iespējams:

  • Papildināt Odoo moduļus ar jauniem laukiem, funkcijām, kā arī modificēt formu skatījumus, noņemot nevajadzīgos laukus vai izvēlnes,
  • Veidot jaunus moduļus, kuri tiks pilnībā integrēti ar esošajiem moduļiem un darba plūsmām,
  • Uzņēmuma attīstības gaitā pamazām paplašināt sistēmas funkcionalitāti ar jauniem moduļiem, funkcijām un integrācijām ar citām sistēmām.

Odoo ieviešanas, izvietošanas un uzturēšanas pakalpojumi

SIA "Allegro IT" sniedz visus Pasūtītājam nepieciešamos pakalpojumus:

  • Pasūtītāja prasību specificēšanu, analīzi un saskaņošanu ar Odoo iespējām (GAP analīzi),
  • Odoo pielāgošanu Pasūtītāja vajadzībām,
  • Jaunu moduļu izstrādi,
  • Datu importēšanu no citām sistēmām,
  • Odoo izveitošanu vai uzstādīšanu uz pasūtītāja serveriem,
  • Integrāciju ar citām sistēmām,
  • Sistēmas lokalizāciju: piemērošanu Latvijas likumdošanai, kā arī sistēmas latviešu tulkojumu izstrādi.

Allegro IT

Allegro IT ir oficiālais Odoo partneris Latvijā.


Allegro IT ir Odoo "Ready" partneris. Mums ir pieredze sistēmas Odoo izvietošanā, ieviešanā, pielāgošanā un integrācijā kopš 2011. gada. Veicam Odoo moduļu pielāgošanu un jaunu moduļu izstrādi, datu apstrādi un integrāciju ar citām sistēmām.


Mums ir pieredze Odoo lokalizācijā un grāmatvedības uzskaitē gan ar Odoo, gan citām biznesa vadības sistēmām. 

Sazināties ar Allegro IT